Payroll

Een zorgvuldig werving- en selectieproces is belangrijk voor de uiteindelijke kwaliteit binnen uw organisatie. U doet dit graag zelf of u heeft al een geschikte kandidaat. Wij begrijpen dat de hier opvolgende administratieve rompslomp en arbeidsrechtelijke risico’s veel tijd en zorg kosten. ANDERS Mediair neemt dit graag voor u uit handen. Met onze Payroll diensten nemen wij de werknemer in dienst en plaatsen de werknemer bij u in het bedrijf zonder dat u de controle verliest over arbeidsvoorwaardelijke afspraken zoals salaris, reis- en onkostenvergoedingen.
Deze maakt u zelf met de nieuwe medewerker. De gehele administratieve afhandeling wordt door ons verzorgd. Een aantrekkelijke oplossing voor tijdelijke vervanging of voor de duur van een bepaald project. Maar ook voor langere termijn zijn onze Payroll diensten een prima optie.

Anders dan andere bedrijven willen wij transparant zijn naar onze opdrachtgevers. Met ons Open Calculatiemodel kunt u precies zien hoe het tarief is opgebouwd. Daarnaast is een payrollaanvraag bij ANDERS Mediair binnen 1 dag geregeld zodat u snel kunt handelen.

Waarom niet zelf iemand tijdelijk in dienst nemen?
Het inhuren van een medewerker via payrolling is in veel gevallen goedkoper dan dat u zelf een arbeidsovereenkomst (voor bepaalde tijd) aangaat met een medewerker. U betaalt alleen voor de daadwerkelijk gewerkte uren en loopt geen arbeidsrechtelijke risico's bij ziekteverzuim (wet BeZaVa) en Wet Werk en Zekerheid.
Daarnaast kunt u zelf slechts drie keer een tijdelijke arbeidsovereenkomst aanbieden binnen een termijn van twee jaar. Anders Mediair biedt u meer flexibiliteit als het gaat om het aantal tijdelijke arbeidscontracten en de opzegtermijn.
 
De voordelen van Payroll via ANDERS Mediair op een rij:
• Uw medewerker staat bij ANDERS Mediair op de loonlijst
• U bepaalt zelf het tarief doordat u het salaris bepaalt
• Wij volgen uw CAO. Dus gewoon goede arbeidsvoorwaarden voor de payrollmedewerker
• Open calculatiemodel. Wij maken onze kosten en marges inzichtelijk
• Geen kosten bij vakanties, feestdagen, vrije dagen e.d.        
• Overname van de verzuim- en re-integratietrajecten
• Geen risico's die voortvloeien uit de nieuwe ziektewet en Wet Werk en Zekerheid
• Geen extra kosten voor de salarisadministratie
• Uw medewerkers worden tijdig en correct verloond en betaald
• Online urenregistratiesysteem
• Online fiatteringmogelijkheid van de gewerkte uren en digitaal personeelsdossier  
• Back office partner HelloFlex People is NEN4400-1 gecertificeerd en aangesloten bij SNA en ABU
• Gevrijwaard van inlenersaansprakelijkheid             
• De zekerheid van afdrachten van loonheffingen en omzetbelasting  
• Grote flexibiliteit m.b.t. de duur van de contracten en opzegtermijnen  

Bent u geïnteresseerd geraakt in onze Payroll diensten? Meldt uw Payroll opdracht dan vandaag nog bij ons aan via ons online aanmeldformulier. Wij regelen alles binnen 1 werkdag.

Aanmelden Payroll opdracht                               

Uw nieuwe uitdaging

Opzichter
-
Rotterdam
Verhuurmakelaar
-
Rotterdam
Woonconsulent
-
Rotterdam
© Copyright 2017 - andersmediair.nl - Peer Webdevelopment