Medewerker Helpdesk – Ede

Introductie

Voor een woningcorporatie in de omgeving Ede zijn we op zoek naar een “Medewerker Helpdesk” voor een periode van ruim 3 maanden, 20 uur per week.

Organisatie

Woningcorporatie in de omgeving Ede.

Functie

In verband met ziekte zijn wij op zoek naar een Medewerker Helpdesk die direct inzetbaar is. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega’s die vragen en verzoeken hebben over hun ICT voorzieningen maar ook problemen hiermee ervaren. Je collega’s beschikken over een breed palet aan voorzieningen zoals een laptop, tablet, smartphone, PC met beeldscherm, multifunctionals, Office (word, outlook, e.d.) en andere softwaresystemen. Je registreert de serviceverzoeken in Topdesk en rapporteert over de voortgang van de serviceverzoeken. Eerstelijns vraagstukken los jezelf op. Lukt dit niet? Dan zet je de meldingen door naar een van je ICT collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Je zorgt er te allen tijde voor dat je collega zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kan. Ongeacht de vraag weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven. Verder geef je nieuwe medewerkers instructie om ze op weg te helpen met de ICT voorzieningen die ze bij indiensttreding ontvangen. Kortom, een veelzijdige baan met veel diverse contacten en vraagstukken in een leuke, dynamische organisatie.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal mbo 4 werk- en denkniveau.
  • Je beschikt over de nodige IT-kennis, primair inzake TOPdesk en verder kennis van Microsoft Office en Active Directory
  • Je bent per direct beschikbaar.
  • In ieder geval beschikbaar op woensdagmiddag, donderdag en vrijdag. Zo nodig tijdens vakanties op andere dagen.

Aanbod

Salaris conform CAO-Woondiensten.
Reageren kan tot 17 september 2021.